Není trvalého štěstí v žádném z předmětů světa.
Je v nás...
– Eduard Tomáš
Kdy a kde

Připravované kurzy - možno se přihlašovat

  • Jóga pro začátečníky - kurz je zaplněn
    Dvanáct setkání každou středu od 17.15 hod., začínáme 12. září 2018 (září až prosinec)
  • Jóga pro začátečníky - kurz je zaplněn
    Dvanáct setkání každou středu od 19.15 hod., začínáme 12. září 2018 (září až prosinec)
  • Jóga pro mírně pokročilé I - jedno volné místo
    Patnáct setkání každý čtvrtek od 17.15 hod., začínáme 13. září 2018 (září až leden)
  • Jóga pro mírně pokročilé II - volná místa
    Patnáct setkání každý čtvrtek od 19.15 hod., začínáme 13. září 2018 (září až leden)

Plánované kurzy a semináře

Detaily k jednotlivým kurzům a požadované praxi si můžete přečíst zde
Kontakt pro přihlášení do kurzu najdete zde
V případě dotazů ke cvičení kontaktujte lektora

Kde

Volnočasové centrum Hnízdo
Centrum Petrklíč z.s. (budova bývalých jeslí)
Sokolovská 580, 264 01 Sedlčany

Za kolik

Kurzovné je 720 Kč za 12 setkání, resp. 900 Kč za 15 setkání (60 Kč za jednu lekci - 105 min.), případně poměrná část pokud začnete později.

Co s sebou a na sebe

S sebou si vezměte pohodlné věci na cvičení, které probíhá jak v klidové poloze vleže, tak v pozicích vsedě, vkleče a vstoje. Velmi vhodná je i mikina či jiná další vrstva pro pocit tepla při delší relaxaci. Cvičí se v ponožkách, bez bot. Dále je nezbytnou podložka na cvičení - může být jógová či obyčejná pěnová karimatka. Tenké deky máme k dispozici v Petrklíči, nicméně pokud upřednostňujete vlastní, přibalte ji také. V případě kurzu Základy dechu a vnější pránájámy doporučujeme silnější podložku na cvičení, případně další vypodložení pro pohodlný sed na patách.

Jelikož cvičíme takřka dvě hodiny a pracujeme s dechem, doneste si s sebou ideálně i pití v podobě čisté neperlivé vody. V rámci kurzu Základy dechu a pránájámy je pití nezbytné. V případě potřeby je možno si vodu vzít v prostorách MC Petrlíč (k dispozici jsou i skleničky).

Naopak nemusíte nosit náramky, náhrdelníky a další věci, které by Vám mohly při cvičení překážet.
Jako u každého cvičení je vhodné alespoň 2-3 hodiny předem nejíst těžká jídla.